MENU

Oficjalne stanowisko Blizzarda wobec Warcraft III: Reforged
04 lutego 2020

Po premierze Warcraft III: Reforged w sieci rozpętała się prawdziwa burza! Właściwie to przez internet przeszło tsunami wściekłych na Blizzarda fanów. Pisały o tym wszystkie portale poświęcone grom, ale i nie tylko. Gracze zarzucają Blizzardowi, że finalnie gra nie wygląda tak, jak obiecywał, że będzie, a do tego ma masę bugów. Średnia ocen na metacritic.com dla Reforged to 0.5, co jest najniższą notą dla gry komputerowej w historii serwisu. Niższą nawet od niesławnego Fallout 76.

 

 

Developerzy zajmujący się Warcraft III: Reforged opublikowali wczoraj na oficjalnym forum list do fanów Warcrafta 3. Dzięki uprzejmości Stoictaurus możemy przeczytać ten list w całości po polsku. Link do oryginalnego tekstu tutaj.

 

Witajcie Gracze War3,

 

W ciągu ostatnich kilku dni śledziliśmy wasze dyskusje i chcemy podziękować za opinie i wsparcie. Po pierwsze, chcemy powiedzieć, że jest nam przykro z powodu tych, których doświadczenia pozostawiały wiele do życzenia oraz chcielibyśmy podzielić się naszymi planami na przyszłość.

 

W dniu premiery przez kilka godzin występowały problemy z obciążeniem serwerów, które miały wpływ na możliwość natychmiastowego dołączenia do gry i udało nam się je rozwiązać dopiero nieco później. Oprócz tego widzieliśmy opinie społeczności na temat różnych aspektów Reforged, o których chcieliśmy pomówić.

 

Zanim przejdziemy dalej: zespół jest podekscytowany, że Warcraft III: Reforged w końcu jest wśród nas i jesteśmy w pełni zdeterminowani, by wspierać grę przez długi czas. Kilka poprawek i aktualizacji, o których pomówimy, to zaledwie część naszych planów. Ta gra jest integralną częścią DNA Blizzarda, z zespołem, który uwielbia Warcraft III i nie możemy się doczekać, aby oddać nasze serca War3: Reforged oraz społeczności Warcraft III w długoterminowej perspektywie.

 

Jednym z problemów związanych z Reforged, które widzieliśmy, są efekty wizualne podczas wybierania trybu klasycznego. Zidentyfikowaliśmy błąd, który powoduje, że kolory i cieniowanie wyglądają inaczej niż oryginalny Warcraft III, i testujemy już poprawkę, która zostanie uwzględniona w większej łatce rozwiązującej ten oraz wiele innych problemów. Oczekujemy wydania go pod koniec tego tygodnia. Łatka obejmie również wiele innych znanych problemów, takich jak niektóre animacje portretów i błędów dźwiękowych, wdrażanie niektórych poprawek interfejsu użytkownika i wiele innych. Prosimy, by zwrócić uwagę na informacje o łatce, aby uzyskać szczegółową listę wszystkich naprawionych błędów.

 

Kolejny problem, który widzimy, dotyczy funkcji online, takich jak tabele wyników i klany, które dotyczą wszystkich graczy Warcraft III, w tym tych, którzy nie kupili Reforged. Na BlizzConie dużo rozmawialiśmy o tym, jak zespół aktywnie pracuje nad wsparciem, aby zapewnić płynne przejście do tego nowego systemu MMR, podobnie jak w przypadku StarCraft: Remastered. Podobnie jak w przypadku SC:Remastered, te i inne funkcje zostaną zaadresowane w dużej łatce do gry Reforged, która rozwiąże również problemy graczy oryginalnej gry. W najbliższych tygodniach podzielimy się terminarzem. Zapewniamy, że zespół ciężko pracuje nad poprawieniem tych funkcji.Istnieją pewne problemy, o których wiemy, że nie będziemy w stanie ich rozwiązać i chcieliśmy uprzedzić o nich społeczności.

 

Począwszy od wersji 1.30 oryginalnej gry, zaobserwowaliśmy bardzo niskie wykorzystanie turniejów oraz wersji balansu "Reign of Chaos", więc usunęliśmy oba w połowie 2019 r. (W wersji 1.31). Wyeliminowanie konieczności utrzymywania elementów mało wykorzystanych pomogło nam usprawnić wspieranie gry i skupić się na obszarach gry, mających wpływ na większą ilość graczy. To powiedziawszy, spodziewamy się, że gracze, którzy wolą "Reign of Chaos", znajdą niestandardowe gry z podobnymi zestawami reguł, które mamy nadzieję, pomogą rozwiązać ten problem.

 

Jak rozmawialiśmy w zeszłym roku na BlizzConie, nie chcieliśmy, aby przerywniki filmowe zbyt daleko odbiegały od oryginalnej gry. Tłumaczyliśmy nasz proces myślowy głębiej w czasie pokazu, ale głównym przesłaniem jest to, że kampanie opowiadają jedną z klasycznych historii w historii Warcraft i chcemy zachować ducha prawdziwego Warcraft III, i pozwolić graczom na ponowne przeżycie niezapomnianych chwil (Choć przebudowane z nowymi animacjami i grafiką wyższej jakości).

 

Wiemy, że to nie obejmuje wszystkich pytań, ale zależy nam na rozwoju i wsparciu tej gry.Mamy nadzieję, że zwrócicie uwagę na łatkę w tym tygodniu oraz przyszłe aktualizacje i będziecie informować nas, co myślicie, gdy będziemy grę dopracowywać.Do tego czasu dziękujemy jak zawsze za wsparcie i pasję do Warcraft III.Dziękujemy za wszelkie opinie i będziemy nadal informować społeczność Warcraft III o wszystkim, nad czym pracujemy.

 

Z poważaniem,

Zespół Warcraft III: Reforged

 


AUTOR: KRAMKOU

TŁUMACZENIE LISTU: STOICTAURUS

ŹRÓDŁO: STOICTAURUS, BLIZZARD.COM

 

 POLUB NAS NA FACEBOOKU! BĄDŹ NA BIEŻĄCO! 

TO TEŻ CIĘ POWINNO ZAINTERESOWAĆ: 

14 lipca 2020
Jest sporo ludzi, którzy zarzucają
08 lipca 2020
Długo oczekiwana transmisja na żywo
08 lipca 2020
Dzisiaj o godzinie 18:00 rozpocznie
24 czerwca 2020
Serwis Blizzard Watch udostępnił fragment

  Copyright © 2018-2020  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA