MENU

zgłoś błąd

M.O.T.H.E.R.

 

 

Obdarowana ogromną wytrwałością i pragnieniem znalezienia sposobu na pokonanie Starych Bogów, posiadająca w pełni działające i zabójcze systemy obronne i po dziś dzień wykonuje powierzone jej zadanie.

 

UWAGA: M.O.T.H.E.R. nigdy nie przyjmuje pomocy obcych!

 

Drugi boss jest troszkę bardziej skomplikowany niż poprzedni, jednak nie jest przesadnie trudny. Cały jej sekret tkwi w dobrej koordynacji grupowej, zwłaszcza skoordynowaniu używania czarów leczących.

 

Zakładając, że grupa składa się z około 20 osób. Pierwsze co robimy, to dzielimy raid na 4-5-osobowe grupy. Grupa pierwsza powinna zawierać tanka, healera i 3 x dps, każdy z dpsów MUSI mieć czary przerywające ładowanie wrogich zaklęć (interrupt). Drugi tank znajduje się w ostatniej grupie. Miejsce, w którym walczymy, jest podzielone pewnego rodzaju laserami, na 3 sektory.

 

Zaczynamy pierwszym sektorze, musimy doprowadzić bossa do ostatniego, gdyż otrzymuje on tam wyższe obrażenia oraz dlatego, że każdy z trzech sektorów po jakimś czasie wybucha, zabijając wszystkich tam obecnych.

 

Rozpoczynamy bitwę, atakujemy bossa, tank trzyma go od reszty grupy tyłem.

Dwie pierwsze mechaniki to Purifying Flame i Wind Tunnel:

 

Pierwsza zostawia ogniste wirki na ziemi pod naszymi nogami, musimy po prostu odejść z ich zasięgu. 

 

 

Druga tworzy wiatr, który pcha nas w stronę końca pokoju, dlatego musimy biec pod wiatr, ponieważ stanie w miejscu zepchnie nas do płonącej ściany i zginiemy. Czyli reasumując, unikamy wirków i biegniemy w stronę przeciwną do płonącej ściany.

 

Proste! 

 

Kiedy będziemy po tych dwóch mechanikach (następują one praktycznie jedna po drugiej) pierwsza grupa może zacząć przechodzić do następnego sektora. Każda osoba, która przejdzie do drugiego sektora przez lasery, zada spore obrażenia całej grupie.Dlatego ważne jest, aby te 5 osób nie przeszło na raz, tylko w kilkusekundowych odstępach, aby healerzy zdążyli wyleczyć wszystkich. Każda kolejna grupa może zacząć przechodzić dalej kiedy:

 

  • Lider wyda takie polecenie
  • Żadna z dwóch mechanik pierwszego pokoju nie ma miejsca w danym momencie albo nie ma się zacząć wkrótce.
  • Wszyscy są wyleczeni.

 

Kiedy pierwsza grupa przejdzie do drugiego pokoju, niedługo po tym zaczną pojawiać się tzw. addy, czyli mobki.

ADDY NIE MOGĄ W ŻADNYM WYPADKU UKOŃCZYĆ ŁADOWANIA CZARÓW. Zada to wszystkim ogromne obrażenia, a na poziomie Heroic kończy się to zazwyczaj zabiciem całej drużyny.

 

Dlatego aby wszystko poszło jak należy Addy należy zabić jak najszybciej oraz przerywać im ładowanie czarów.

 

W drugim sektorze głównym zagrożeniem są lasery. W trybie normal są to lasery biegnące przez cała długość pokoju. Maja one zazwyczaj jedno miejsce bezpieczne tzw. Safe Spot gdzie każdy powinien się ustawić, aby uniknąć ogromnych obrażeń, które zadają. 

 

 


Na trybie normal są to lasery biegnące przez cała długość pokoju. Maja one zazwyczaj jedno miejsce bezpieczne tzw. Safe Spot gdzie każdy powinien się ustawić, aby uniknąć ogromnych obrażeń, które zadają. W trybie heroic dodatkowo pojawią się lasery biegnące z „sufitu". 

 

Na podłodze pojawią się złote okręgi, ułożone w linii, każdy gracz musi w nie jak najszybciej wejść, aby uniknąć pewnej śmierci z ich strony. Pierwszy pokój w dalszym ciągu przechodzi po kolei do drugiego sektora, kiedy znajdzie się tam boss wraz z tankiem, pierwsze grupy mogą zacząć przechodzić do trzeciego sektora.

 

Tam używamy Bloodlust, Time WarpDrums, cokolwiek tam macie i dobijamy bossa, który w tym pomieszczeniu otrzymuje 100% więcej obrażeń.

 

AUTOR: Shovello
POPRAWKI: Kramkou

SCREENSHOTS: wowhead.com

ULDIR

 Copyright © 2018 - Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA