MENU

DARK INQUISITOR XANESH

 

 

W tej jednofazowej walce główną mechaniką będzie gra w ,,piłkę nożną” - musimy nakierować orba (piłkę) do portalu (bramki). Pierwszą rzeczą, o której musimy pamiętać w tej walce, będzie niezbliżanie się zarówno do Azshary znajdującej się na środku pomieszczenia, jak i do krańców platformy – w obu przypadkach otrzymamy duże obrażenia.

 

Drugą ważną umiejętnością występującą podczas tej walki jest moc uwalniana przez Azsharę, spowodowana torturowaniem jej przez bossa. Azshara trzykrotnie spowije kilka miejsc na polu bitwy magią cienia. Musimy po prostu jak najszybciej opuścić te obszary.

 

 

Jeśli chodzi o umiejętności samego bossa, to w tej walce również nie czeka nas zbyt wiele wysiłku. Pierwszą z nich jest Soul Flay - na polu bitwy pojawią się sobowtóry kilku graczy, które po 10 sekundach wybuchną zadając duże obrażenia. Aby je zmniejszyć, wybrani gracze muszą odbiec od nich jak najdalej.

 

Główna mechanika to Void Ritual. W jej wyniku na polu bitwy pojawią się dwa portale. Z jednego wyskoczy Orb, natomiast drugi, z czerwoną obwódką, jest PORTALEM-BRAMKĄ.

 

 

Cała zabawa polega na tym, aby wchodząc w interakcje z Orbem, nakierować go tak, aby wpadł do bramki, jednocześnie nie dotykając Azshary i krawędzi pola bitwy (uwierzcie mi, nie chcecie aby Orb dotknął którejś z tych rzeczy). Dotykać Orba będą mogli trzej gracze. Podobnie jak w walce z Wrathionem, możemy wybrać, kto będzie za to odpowiedzialny. Każdy z nich musi wejść w jedno z trzech miejsc, w których boss przyzywa Orby.

 

Dzięki temu dostaną możliwość wpływania na kierunek ich ruchu przez 40 sekund i przez ten czas będą zadawać 99% mniej obrażeń. Orbowi możemy nadać nowy tor lotu poprzez zwyczajne dotknięcie go – będzie wtedy poruszał się w stronę, w którą patrzyliśmy.

 

Nie podam dokładnych wskazówek jak to zrobić. Jest to fajna zabawa i myślę, że każdy powinien spróbować samemu to rozpracować. Po jednokrotnej możliwości interakcji z Orbami gracze nie będą mogli tego powtórzyć przez następne 3 minuty, dlatego dobrze mieć przygotowane co najmniej 2 grupy do tej umiejętności.

 

 

ZMIANY NA POZIOMIE HEROIC:

 

RITUAL OBELISK na platformie pojawią się obeliski, które mają wokół siebie aurę zmniejszająca naszą szybkość poruszania się oraz stanowią dodatkową przeszkodę, której Orb nie ma prawa dotknąć. Ta umiejętność nieco utrudnia nam bezpieczne przeniesienie Orba do bramki.

 

IMMINENT DOOM – w zasadzie żadne utrudnienie. Po jednokrotnym dotknięciu Orba nałoży na gracza osłabienie (trwające 6 sekund), które zabije nas po osiągnięciu 6 kumulacji. Przy dobrej taktyce każdy z graczy dotknie Orba maksymalnie dwa razy. Nie ma się więc czym martwić.

 


AUTOR: SHOVELLO

POPRAWKI: KLAUDIA SZOSTAK

NY'ALOTHA

  Copyright © 2018-2020  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA