MENU

SHAD’HAR THE INSATIABLE

 

 

Jest to walka w stylu PATCHWERK, czyli ogólnie rzecz biorąc nie za dużo mechanik, bardzo szybkie tempo walki. W takiej walce główną trudnością jest posiadanie takiego dpsu, żeby zabić bossa, zanim nie będziemy w stanie się wyleczyć. Boss ma trzy fazy pojawiające się kolejno co 33% punktów zdrowia bossa. Cała walka ma miejsce na wysepce otoczonej wodą. Woda wzmacnia bossa, a nam zadaje obrażenia, dlatego ani my, ani boss nie możemy jej dotykać w starciu z bossem.

 

Umiejętności bossa obecne przez całą walkę:

 

  • LIVING MIASMA – add, który wybiera jednego gracza, a następnie zaczyna poruszać się w jego stronę. Przy kontakcie z graczem wybuchnie, zadając obrażenia wszystkim w promieniu 15 jardów. W momencie zetknięcia z nim musimy być z dala od reszty drużyny.

 

 

  • DEBILIATING SPIT - zadaje obrażenia w czasie. Gracz trafiony będzie tracił sporo punktów życia przez 5 sekund, następnie przekaże osłabienie 2 kolejnym graczom. Po kolejnych 5 sekundach osłabienie przejdzie na kolejnych 4 graczy. Z każdym przeskokiem zaklęcie zadaje coraz mniej obrażeń.

 

FAZA PIERWSZA:

 

  • UMBRAL ERUPTIONPod naszymi nogami pojawią się wirki. Musimy ich unikać. 

 

 

  • UMBRAL BREATHGdy boss uzyska 100% energii, skieruje się w stronę losowego gracza i zacznie ładować potężny czar. Musimy wtedy schować się za bossa. [MECHANIKA POJAWIA SIĘ TAKŻE W FAZIE TRZECIEJ]

 

 

FAZA DRUGA:

 

  • ENTROPIC BUILDUP – w kilku miejscach na platformie pojawią się orby, które musimy wchłonąć. Najlepiej, jeśli zrobimy to w kilka osób, ponieważ rozdzielimy obrażenia, które byłby zabójcze dla jednego gracza.

 

  • ENTROPIC BREATH – działa tak samo, jak Umbral Breath, ale jest aktywowane bez czasu ładowania (instant cast) oraz zmniejsza otrzymywane leczenie o 50%.

 

FAZA TRZECIA:

 

W dwóch poprzednich fazach powinniśmy trzymać bossa na środku wyspy. Jednak w tej fazie trzymamy go na jej krańcach i poruszamy się z nim zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Cały rajd powinien być zebrany za bossem.

 

  • BUBBLING OVERFLOW – co jakiś czas pod nogami graczy pojawią się zielone wirki, które przekształcą się w pola trucizny. Unikamy tego oczywiście!

 

 

ZMIANY NA POZIOMIE HEROIC:

 

  • LIVING MIASMA - po kontakcie zadaje obrażenia całemu rajdowi, a nie tylko każdemu w promieniu 15 jardów. Obrażenia zmniejszają się wraz z odległością od reszty drużyny.
  • Częstsze pojawianie się BREATHS.

 


AUTOR: SHOVELLO

POPRAWKI: KRAMKOU, KLAUDIA SZOSTAK

NY'ALOTHA

  Copyright © 2018-2020  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA