MENU

RA-DEN

 

 

Jest to dwufazowa walka, która posiada wiele podobieństw do tej z Throne of Thunder. W pierwszej fazie będziemy musieli radzić sobie z Vita i Void Essences, które dadzą bossowi różne dodatkowe umiejętności. 

 

FAZA PIERWSZA:

 

Głównym elementem tej walki będą Essence Orbs. Na początku boss przyzwie dwa portale, które będą ponownie się pojawiać po około minucie. Z lewego portalu wyłoni się Vita Orb, a z prawego Void Orb. Oba orby będą poruszały się w kierunku bossa. Jak się domyślacie, musimy je zniszczyć. Obu nie zdołamy, ponieważ po zniszczeniu jednego drugi otrzymuje niewrażliwość na obrażenia, dlatego skupiamy się na jednym. Ten, którego nie zniszczymy, dotrze do bossa i da mu nowe zdolności. To co należy wiedzieć:

 

  1. Gdy pojawią się orby niszczymy jeden. 
  2. Przy następnym portalu MUSIMY zniszczyć tego drugiego Orba. Nigdy nie niszczymy dwóch tych samych pod rząd.
  3. Jeśli nie zniszczymy żadnego to nie jest to równoznaczne z wipe, ale będzie nam na pewno trudniej.

 

 

VOID EMPOWERED:

 

UNLEASHED VOID po pochłonięciu orba, boss wywoła eksplozje, która zada obrażenia i nałoży tarczę pochłaniającą leczenie na całą ekipę. Healerzy muszą to wyleczyć.

 

UNSTABLE VOID – Ra-den wyrzuci na losowe miejsce pola bitwy pocisk, który musi zostać pochłonięty przez jednego gracza z rajdu. Po pochłonięciu przeskoczy na inne miejsce, gdzie inny gracz również musi go pochłonąć. Będzie się to powtarzało do pięciu razy. Pochłaniać pocisk TRZEBA i ZAWSZE musi być to inny gracz

 

 

VOID HUNTER – add, który musi być tankowany. Najlepiej umieścić go koło bossa, aby umożliwić zadawanie obrażeń obu wrogom na raz. Będzie on wybierał gracza, na którym załaduje czas Void Collapse. Zada to śmiertelne obrażenia, chyba że inni gracze pomogą je zmniejszyć stojąc obok nas. Oprócz obrażeń otrzymamy również zmniejszenie otrzymywanego leczenia o 50% na 14 sekund. Ta umiejętność jest ładowana dosyć często, więc jeśli rajd nie jest w stanie zabić adda przed ponownym załadowaniem czaru, powinniśmy podzielić rajd na dwie grupy, aby nigdy nie doszło do sytuacji, w której będziemy mieli 100% redukcję leczenia.

 

VITA EMPOWERED:

 

UNLEASHED VITA podobna jak Unleashed Void, jedynie bez tarczy.

 

UNSTABLE VITAosłabienie nakładane przez bossa. Zada obrażenia, a po kilku sekundach przeskoczy na najbardziej oddalonego gracza. Ponowne nałożenie osłabienia na tego samego gracza równa się ze śmiercią. Tutaj potrzebne nam specjalne ustawienie. Cała ekipa stoi skupiona za bossem. Za grupą znajdą się dwa znaczniki, ustawione 5 jardów od ekipy, a od siebie oddalone o 15. Gracz, który otrzyma osłabienie, staje na jednym znaczniku, a wyznaczony gracz na drugim. Dzięki temu osłabienie nie będzie przechodziło jak szalone po grupie, a będzie przez nas kontrolowane. Dalej podobnie - gdy osłabienie przejdzie na następnego gracza, kolejny wchodzi na miejsce pierwszego, na znacznik.

 

CRACKLING STALKER – add, którego zabijamy. Nie posiada żadnych umiejętności wpływających na przebieg walki. 

 

FAZA DRUGA:

 

Rozpoczyna się gdy Ra-den ma 40% życia. Jeśli nie uporaliśmy się z trwającym Empowerment, będzie ono nam towarzyszyć w tej fazie, dlatego najlepiej przejść do niej bez tych umiejętności. W tej fazie używamy Bloodlust, dodatkowych mikstur itp.

 

GORGE ENERGY – co 30 sekund boss otrzyma +10% do obrażeń, dlatego musimy zakończyć tę fazę jak najszybciej.

 

DECAYING STRIKE – ciekawa modyfikacja umiejętności dla tanka. Po uderzeniu tanka narzuci na niego osłabienie, która zadaje tym więcej obrażeń, im więcej tank ma życia. Dlatego najlepiej jeśli przed uderzeniem tank nie będzie wyleczony maksymalnie.

 

VOID ERUPTION – wirki na ziemi, unikamy.

 

 

CHARGED BONDS tworzy połączenie między dwoma graczami, zadając im obrażenia. Aby zerwać połączenie gracze muszą się odsunąć od siebie na 40 jardów. 

 


AUTOR: SHOVELLO

POPRAWKI: KLAUDIA SZOSTAK

NY'ALOTHA

  Copyright © 2018-2020  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA