MENU

MAUT

 

 

FAZA PIERWSZA

 

Cała faza pierwsza kręci się wokół umiejętności DEVOUR MAGIC. Tworzy ona okręgi wokół kilku graczy, którzy muszą zadbać, aby w promieniu okręgu nie znalazł się nikt poza nimi samymi – w innym wypadku boss dostanie dodatkową Manę. Po wybuchu w danym miejscu pojawia się cienista plama, wywierająca na nas cztery efekty: zadaje obrażenia, zabiera nam manę, nakłada efekt Silence oraz czyni nas odpornymi na wszystkie obrażenia z zewnątrz. Zobaczmy teraz jak inne umiejętności bossa się z tym łączą.

 

 

  • STYGIAN ANNIHILATION – Maut ładuje potężny czar, który z łatwością nas zabije. Kiedy ładowanie będzie prawie skończone, wchodzimy szybko do plamy, aby uniknąć obrażeń.

 

 

  • DARK MANIFESTATION – boss przyzywa czarną dziurę, która będzie wciągać graczy do siebie. Po chwili wybuchnie, a z jej środka wyskoczy add o takiej samej nazwie. Add musi być tankowany, a tank musi pamiętać o dwóch rzeczach: nie podchodzimy z addem do bossa, bo dostanie manę, oraz przerywamy ładowanie Dark Offering przez adda poprzez wejście z nim do plamy, która nakłada efekt Silence. Jeśli tego nie zrobimy, boss uzyska dodatkową Manę. Aby zabić adda musimy zniszczyć jego ochronną tarczę. Oprócz tego Maut co kilka sekund zadaje pasywne obrażenia całemu rajdowi. Po uzyskaniu przez bossa pełnej Many, rozpocznie się faza druga.

 

 

FAZA DRUGA

 

W tej fazie Maut nie jest aktywny; stoi nieruchomo przez czas jej trwania. Jest chroniony tarczą utworzoną z energii swojej many. Mamy minutę, aby się jej pozbyć, ale jest jeden haczyk – atakując Mauta otrzymamy takie same obrażenia. DPS muszą uważać, aby nie przesadzić z zadawanymi obrażeniami.

 

  • FORBIDDEN RITUAL na polu bitwy pojawiają się kule energii. Będą przemieszczały się w stronę bossa. Oczywiście jeśli do niego dotrą, dodadzą Many do jego tarczy. Dlatego muszą zostać pochłonięte przez graczy. Po pochłonięciu gracz otrzyma wzmocnienie, które po 6 sekundach doda 150% do regeneracji many i 50% większe leczenie naszym healerom (jeśli gracz ze wzmocnieniem będzie w ich zasięgu).

 

 

Co więcej, Maut będzie pasywnie zwiększał zadawane nam obrażenia w następnej fazie! 

 

ZMIANY NA POZIOMIE HEROIC:

 

  • W fazie I zmierzymy się z umiejętnością BLACK WINGS, która namierzy losowego gracza melee i odrzuci go, zadając obrażenia (wszyscy którzy stali obok niego również zostaną tak potraktowani). Gracz namierzony musi odsunąć się od reszty.

 

  • W fazie II zmierzymy się z umiejętnością DRAIN ESSENCE. Jest to 8 sekundowe osłabienie rzucane na kilku graczy. Co 1 sekundę trwania my otrzymujemy obrażenia, a boss manę. Jeśli healerzy zniosą tego debuffa, to stracą 10 000 many, a reszta ekipy otrzyma obrażenia. Powinniśmy nie martwić się maną i od razu znosić te osłabienia.

 


AUTOR: SHOVELLO

POPRAWKI: KLAUDIA SZOSTAK

NY'ALOTHA

  Copyright © 2018-2020  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA