MENU

HIVEMIND

 

 

Jest to jednofazowa walka, w której zmierzymy się z dwoma bossami na raz. Nie mają współdzielonego życia, ale musimy zabić je w mniej więcej tym samym czasie. 

 

Bossy zmieniają się w kontrolowaniu Hiveminda. Ten, który w danym momencie go posiada, będzie dorzucał pojawiającym się addom dodatkowe wzmocnienia. Pierwszym bossem, który będzie kontrolował HM jest Tek’ris. W tym czasie oba bossy muszą być w swoim zasięgu (max. 20 jardów). Każdy pojawiający się add otrzyma od niego 1% większych obrażeń i szybkości ruchu co sekundę.

 

Drugim bossem będzie Ka’zir. Kiedy to on będzie kontrolował HM, oba bossy muszą być od siebie oddalone o min. 20 jardów, a każdy pojawiający się add dostanie od niego zdolność regeneracji życia, po tym jak utraci 80% swojego. 

 

Po zabiciu jednego z bossów mamy 10 sekund, aby dobić drugiego. W przeciwnym wypadku nastąpi uleczenie się bossa do 30% bazowej ilości HP. 

Na polu bitwy będzie pojawiało się wiele addów. Aqir Drones skupiają się na atakowaniu poszczególnych graczy, nie są groźne. Musimy zebrać je w kupę i zabić. Aqir Darters pojawią się w liczbie trzech i ustawią się w losowych miejscach, ładując czar Psionic Resonance, zadający obrażenia całej ekipie. To one są naszym priorytetem. 

 

 

TEK’RIS:

 

NULLIFICATION BLAST – potężne uderzenie, które zada obrażenia wszystkim znajdującym się przed bossem oraz zredukuje otrzymywane leczenie o 50% na 6 sekund. Nikt, w tym tank, nie powinien nigdy zostać trafiony tą umiejętnością.

 

ECHOING VOID – umiejętność, która zadaje najwięcej obrażeń w tej walce. Boss zada obrażenia wszystkim graczom oraz sprawi, że po 4 sekundach wybuchną zadając obrażenia sobie i wszystkim w promieniu 4 jardów. Przy tym wybuchu staramy się rozdzielić i odejść jak najdalej. 

 

 

KA’ZIR:

 

ACIDIC AQIR toksyczne addy pojawią się na polu bitwy i po chwili zaczną dosłownie toczyć po nim w liniach prostych. Nie dajmy się im trafić-zwiększy to stres naszych healerów. Po jednorazowym przejechaniu po platformie, znikną.

 

 

MIND NUMBING NOVA – straszny czar ładowany przez bossa. Zada obrażenia i zmniejszy Haste. Możemy i musimy przerywać ten czar za każdym razem. VOLATILE ERUPTION – jeden wybrany add otrzyma wzmocnienie (+150% do punktów życia). Będzie stał w miejscu i ładował czar, który nas zabije najprawdopodobniej. Musimy zabić adda, zanim on zniszczy nas. 

 

ZMIANY NA POZIOMIE HEROIC:

 

DEVOURING FRENZY – po każdej zmianie kontroli nad HM cała ekipa otrzymuje 12 sekundowe obrażenia, które są większe o 15-20% za każdą następną zmianą. Coś co sprawi, że healerzy na pewno będą zajęci.

AQIR DRONE – po jego zabiciu na ziemi pojawi się pole trucizny. Nie wchodzimy w nie. Zniknie po minucie.

TEK’RIS ACCELERATED EVOLUTION – wzmocni losowego Drone’a lecząc go maksymalnie i dając mu +450% do zadawanych obrażeń. Musi być tankowany i zabity jak najszybciej.

NULLIFICATION BLAST – dodatkowo zmniejsza otrzymywane leczenie o 50% (w sumie 100%) jeśli zostaniemy trafieni. 

 


AUTOR: SHOVELLO

POPRAWKI: KLAUDIA SZOSTAK

NY'ALOTHA

  Copyright © 2018-2020  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA