MENU

DREST’AGATH

 

 

Jednofazowa walka, w której będziemy mieli do czynienia z bardzo dużą liczbą macko-podobnych addów przyzywanych przez bossa.Naszego bossa nie jesteśmy w stanie zabić konwencjonalnymi metodami, ponieważ wykazuje bardzo duże zdolności do autoregeneracji. Żeby zadać mu jakiekolwiek obrażenia, musimy po zabiciu addów zebrać orby, które po sobie zostawiają.

 

ADDY:

 

  • TENTALCE - jego ataki polegają na tym, że pierw oznacza ziemie koło losowych graczy, a następnie uderza tam z ogromną siłą. Uciekamy po prostu z zaznaczonego terenu, aby nie zostać trafionym. Za każdy razem, gdy boss będzie ładować zaklęcie THROES OF AGONY, ten add wyrzuci z siebie moc cienia. Moc będzie poruszała się prostopadle od adda. Konieczne, ale i łatwe do uniknięcia. Co więcej, add naśladuje bossa i wspólnie z nim ładuje ENTROPIC CRASH, które zadają obrażenia całej ekipie. Aby tego uniknąć, uciekamy zarówno od addów, jak i od bossa.

 

  • EYE – będzie rzucał czar MIND FLAY na losowym graczu. Powinniśmy przerywać ładowanie zaklęcia w miarę możliwości jak najczęściej. Za każdym razem, gdy boss będzie ładował THROES OF AGONY, ten add przyzwie kilka czerwonych wirków, z których musimy uciec. Ponadto ten add naśladuje bossa i razem z nim ładuje VOID GLARE. Uciekamy za plecy bossa w tym czasie.

 

 

  • MAW – atakuje czarem ACID SPLASH, który rzuca na losowego gracza w pobliżu. Zaklęcie rani też innych graczy w promieniu 4 jardów. Za każdym razem, gdy boss będzie ładował czar THROES OF AGONY, ten add przyzwie kościste obszary, które po chwili zadadzą obrażenia. Unikamy ich oczywiście! Ten add naśladuje bossa i razem z nim ładuje MUTERRINGS OF INSANITY, czyli trwające 5 sekund spowolnienie, zamieniające się na końcu w 8-sekundowe ogłuszenie.

 

ZMIANY NA POZIOMIE HEROIC:

 

  • Orb atakujący bossa możemy podnosić raz na 1 minute.

 

  • VOID MIASMA – Tenatcle są otoczone chmurą cienistej energii, zadającą obrażenia i działającą jako Line of Sight, czyli musimy być wewnątrz chmury, aby atakować adda i leczyć znajdujących się tam sprzymierzeńców.

 

  • MUTTERINGS OF BETRAYAL – Maw posiadają aurę, która daje kumulacje osłabienia graczom w promieniu 10 jardów. Po osiągnięciu 10 popadniemy w szaleństwo i stracimy kontrolę nad postacią. Po otrzymaniu odpowiedniej dawki leczenia możemy wrócić do normalności.

 

Zmiany sprawiają, że gracze RDPS będą atakować addy MAW, a gracze MDPS będą atakować addy TENTACLE. Natomiast addy EYE mogą być atakowane przez obie te grupy.

 


AUTOR: SHOVELLO

POPRAWKI: KRAMKOU

NY'ALOTHA

  Copyright © 2018-2020  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA