MENU

HIGH TINKER MEKKATORQUE

 

 

 

Przed nami pierwsza walka z Horde Story Encounter. Oznacza to, że gracze Przymierza zostaną przemienieni w rasy z Hordy i doświadczą tego pojedynku jako retrospekcji. W tej walce niesamowicie ważne będzie połączenie czatem głosowym. A dlaczego? Czytaj dalej! 

Walka składa się z trzech faz.

 

FAZA PIERWSZA

 

  • Electroshock Strikes – umiejętność dla tanków, każdy kolejny atak wymierzony w tego samego tanka zada 15% więcej obrażeń, efekt się kumuluje. Co 8-9 kumulacji tankowie powinni się zmieniać.
     
  • Buster Cannon – boss wybierze losowego gracza i zacznie ładować tę umiejętność. Po zakończeniu ładowania, wielka kula zacznie lecieć w stronę tego gracza. Wszyscy znajdujący się między graczem a kulą, powinni jak najszybciej odejść, aby uniknąć trafienia, gdyż zadaje ona ogromne obrażenia oraz zmniejsza nasz Haste o 100% na 8 sekund.

 

 

  • Heavy Thrusters – boss zaznaczy okręgiem obszar wokół siebie oraz wokół losowego gracza i zacznie ładować czar. Po czym poleci do lokacji oznaczonego gracza, zadając obrażenia wszystkim znajdującym się w okręgu, w którym stał. Po lądowaniu zada lekkie obrażenia wszystkim stojącym poza drugim okręgiem oraz niemal śmiertelne obrażenia wszystkim wewnątrz okręgu. Czyli, mówiąc prosto, uciekamy z okręgów na ziemi, jeśli je widzimy.

 

 

  • World Enlarger – to jest właśnie ta wymagająca komunikacji głosowej umiejętność. Powoduje zmniejszenie rozmiaru 3 graczy, zmniejszając zadawane obrażenia o 99%. Co więcej, jeśli pozostali gracze przejdą po tych zmniejszonych, zadadzą im dużo obrażeń. Wraz ze zmniejszeniem tych graczy, aktywowane zostaną dwa addy Spark Bots. Będą one zmierzały w kierunku losowych graczy, ładując na nich czary ofensywne oraz powodując efekt stun na każdym w promieniu 8 jardów.

    Będą zadawały też małe obrażenia całej ekipie. Jako rajd nie możemy za bardzo nic na nie poradzić, gdyż mają tarczę ochronną, zmniejszającą otrzymywane obrażenia o 99%. Zmniejszeni gracze natomiast, mogą wejść do ich wnętrza i je sabotować. Po wejściu do addów, na pasku umiejętności pojawi się 5 nowych umiejętności, przedstawiających inny wzór. 3 z nich, wpisane w odpowiedniej kolejności, to kod, umożliwiający nam wyłączenie adda. Problem w tym, że nie widzimy naszego kodu, a jedynie kod drugiego gracza, tuż nad jego addem.

    Inni gracze rajdu, też mogą widzieć nasze kody. Polega to na tym, że inni gracze powinni zatrzymać oba addy w jednym miejscu (roots, traps itp.), aby ułatwić nam zadanie. Wtedy mówimy naszemu partnerowi, jaki wzór widnieje nad jego addem, on mówi nam jaki wzór widnieje nad naszym, klikamy umiejętność ze wzorem, który jest nad naszym addem.
    Po tym pojawi się drugi wzór. Każdy z nas musi zrobić to 3 razy poprawnie, aby wyłączyć addy. Jeśli pomylimy się choć raz, będziemy wyrzuceni z adda i dostaniemy stun na 12 sekund. Mamy 60 sekund na wyłączenie addów.

 

 

 

 

 

FAZA DRUGA

 

Zaczyna się po osłabieniu bossa do 40% życia. Nie będziemy mogli go w niej atakować, odlatuje w powietrze i stamtąd w dalszym ciągu będzie nas atakował poprzez Gigavolt Charge i World Enlarger. Dostanie także nową umiejętność – Signal Exploding Sheep.

 

  • Signal Exploding Sheep – przyzwie stado mechanicznych owiec, które zajmą większą część pola bitwy. Zaczną łądować czar Critter Explosion, który zada śmiertelne obrażenia każdemu w promieniu 8 jardów. Po wybuchu rozpadną się na dużą ilość "odłamków", zadających bardzo duże obrażenia. Należy odejść od owiec, a potem unikać ich „odłamków”.

 

Faza trzecia rozpocznie się wraz z wylądowaniem bossa. 

 

 

 

FAZA TRZECIA

 

Jest identyczna jak faza pierwsza, jedyną różnicą jest, że boss dostał 30% większą szybkość ataku i od czasu do czasu zada kilku losowym graczom obrażenia.

 

POZIOM HEROIC

 

  • Inni gracze z rajdu nie widzą naszych kodów. Jedynie gracz w addzie widzi kod kompana i na odwrót.
  • Wormhole Generator – wybierze losowego gracza trwającym 5 sekund czarem. Po 5 sekundach teleportuje wszystkich graczy z rajdu w jego lokację. Należy podczas tego uważać na zmniejszonych graczy, aby ich nie podeptać!

 

AUTOR: Shovello
POPRAWKI: Kramkou

ŹRÓDŁO: wowhead.com, youtube.com/fatbossTV

Battle of Dazar'alor

  Copyright © 2018-2019  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA