MENU

ABYSSAL COMMANDER SIVARA

 

 

CHIMERIC MARKS – Na początku walki każdy z graczy otrzyma LODOWY lub TOKSYCZNY znacznik. Działają one w różny sposób i w dużym stopniu wpływają na to, jak będziemy zachowywać się podczas walki.

 

  • LODOWY – Zmniejsza naszą prędkość poruszania się o 5% za kumulację.

 

 

  • TOKSYCZNY – Zmniejsza otrzymywane leczenie o 5% za kumulację.

 

 

Kumulacje otrzymujemy trafieni umiejętnością naszego znaku, unikajmy tego. Sposobem na pozbycie się kumulacji jest wejście w kontakt z graczem przeciwnego znaku.

 

Jeśli gracze z przeciwnymi znakami wejdą w kontakt ze sobą lub zostaną trafieni zaklęciami przeciwnego znaku, cały rajd otrzyma obrażenia (Unstable Mixture). Powinniśmy więc tego, jak najbardziej unikać. Najlepiej będzie zastosować taktykę podobną jak na bossie Maiden z Tomb of Sargeras. Wszyscy LODOWI gracze po jednej, a TOKSYCZNI po drugiej stronie.

 

OVERFLOW – Co jakiś czas boss wybierze 4 graczy i w zależności od ich znaku, rzuci na nich czar Overflowing Chill lub Overflowing Venom. Oba działają na tej samej zasadzie. Po 7 sekundach zadadzą bardzo duże obrażenia graczowi oraz innym w odległości 5 jardów.

 

Te obrażenia będą tym mniejsze im więcej osób będzie stało wokół gracza z Overflow. W momencie wybuchu tworzą one plamy (kolor zależy od znacznika) na ziemi. Każdy, kto w nich stoi otrzymuje obrażenia i otrzymuje kumulację znaku co 1 sekundę.

 

 

CRUSHING REVERBERATION – Atak wymierzony w tanka, który zadaje ogromne obrażenia. Będą mniejsze, jeśli więcej osób będzie stało obok tanka. Za każdym razem kilku graczy o tym samym znaku co tank, powinno pomóc mu przeżyć to uderzenie. Oprócz tego atak ten odrzuci każdego gracza w rajdzie do tyłu. Uważajmy, gdzie stoimy, aby nie zostać odrzuconym prosto w Overflow.

 

FROSTVENOM TIPPEDUmiejętność dla tanka. Boss będzie nakładał kumulujące się osłabienie, zadające obrażenia. Tankowie powinni zmieniać się co 4-6 kumulacji. Tank musi pamiętać, że gdy jego osłabienie minie, on również zostawi plamę Overflow na ziemi i będzie ona tym większa, im więcej kumulacji otrzymał tank.

 

OVERWHELMING BARRAGE – Boss pasywnie generuje energię w trakcie walki. W momencie, gdy uzyska 100, aktywuje ten czar. Spowoduje on utworzenie wokół niej okręgu z pocisków (50% LODOWYCH 50% TOKSYCZNYCH). Jeśli zostaniemy trafieni pociskiem naszego znaku, otrzymamy obrażenia i kumulację znaku. Natomiast zostaniemy trafieni pociskiem przeciwnego znaku, aktywujemy Unstable Mixture. Mamy małe szanse na uniknięcie wszystkich pocisków, dlatego naszym głównym priorytetem powinno być unikanie Unstable Mixture.

 

FROSTSHOCK BOLTS – Boss wybierze jednego gracza, na którego skieruje pocisk. Będzie to zawsze pocisk przeciwnego znaku niż znak gracza. Po trafieniu unieruchomi go do czasu, gdy inny gracz nie kliknie pocisk i uwolni kolegę. Sposoby na to są dwa.

 

  • Lodowy gracz przechodzi w miejsce między dwiema grupami i czeka na gracza Toksycznego, aby on zebrał na siebie uderzenie, następnie Lodowy wraca na swoje miejsce, a do Toksycznego musi podejść drugi Toksyczny, aby go z pocisku uwolnić.

 

  • Pozwalamy, aby pocisk trafił pierwotny cel, aktywujemy przez to pojedyncze Unstable Mixture, ale nie powinno to stanowić problemu dla healerów. 

 

Oznaczenie, gdzie uderzy pocisk.

 

Unieruchomiony gracz

 

INVERSION – Sivara zmieni znak części naszego rajdu. Rzuci ten na nich Inversion Sickness, które zatrzyma ich w miejscu na 4 sekundy. Po tym czasie wybuchnie, dodając kumulacje znaku wszystkim w promieniu 4 jardów. Po inwersji powinniśmy na nowo ustawić się po dobrych stronach i uważać, aby nie aktywować Unstable Mixtures.

 

ZMIANY NA POZIOMIE HEROIC:

 

CHIMERIC MARKS – Każdy gracz otrzyma dodatkowy pasek energii, lodowej lub toksycznej.

 

LODOWY – Gracze naznaczeni będą zapełniali swój pasek poprzez stanie w miejscu oraz rozładowywali go bieganiem. Jeśli pasek zapełni się maksymalnie, zostaniemy ogłuszeni na 5 sekund. Dlatego właśnie powinniśmy nieustannie pozostawać w ruchu.

 

TOKSYCZNY – Odwrotnie niż lodowy, pasek będzie się zapełniał w ruchu, a rozładowywał, kiedy stoimy w miejscu. Jeśli pasek zostanie naładowany maksymalnie, zostaniemy zdezorientowani na 5 sekund.

 

Overflow – Zadaje dużo większe obrażenia na poziomie Heroic, dlatego do tej umiejętności dobrze będzie zawsze oddelegować dodatkowego gracza do pomocy.

 

INVERSION – Zmieni wszystkie plamy Toksyczne na Lodowe i odwrotnie. Głównym utrudnieniem na poziomie Heroic jest większa liczba kumulacji znaków. Konieczne może być resetowanie kumulacji poprzez wchodzenie w kontakt z graczem znaku przeciwnego. Resetuje to kumulacje obu graczy do jednej, ale przy okazji aktywuje Unstable Mixture. Nie powinniśmy tego robić wszyscy na raz. Optymalna liczba kumulacji to 6/7. Powyżej tego powinniśmy zaczynać resetować. 

 


AUTOR: Shovello

POPRAWKI: Kramkou

ŹRÓDŁO: wowhead.com, youtube.com/fatbossTV

AZSHARA'S ETERNAL PALACE

  Copyright © 2018-2019  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA