MENU

LADY ASHVANE

 

 

FAZA I

 

HARDENED CARAPACE – Boss rozpocznie walkę z tarczą, która odpowiada 40% jego życia. Aby przejść do fazy drugiej, musimy zniszczyć jej tarczę.

 

CORAL GROWTH – W trakcie walki Ashvane wybierze losowe miejsca w pomieszczeniu i przyzwie tam dwa koralowce. Każdy, kto w tym czasie będzie znajdował się w pobliżu, otrzyma spore obrażenia i zostanie odrzucony do tyłu. Dlatego powinniśmy odsuwać się od miejsca, gdzie będą miały powstać. Nie polecam także stania obok nich, gdy już się pojawią. Dokoła są pokryte kolcami, które będą zadawały obrażenia. Koralowce mogą zniknąć dopiero w fazie drugiej. 

 

 

RIPPLING WAVE – Każdy koralowiec uwolni z siebie bańkę, która będzie powoli poruszała się w stronę bossa. Jeśli do niego dotrze, odnowi 10% jego pancerza. Musimy za wszelką cenę tego unikać. Jedynym sposobem jest to, abyśmy to my weszli z bańkami w kontakt. Spowoduje to wybuch, zadający obrażenia wszystkim w ekipie. Gracz, który zniszczył bańkę, dostanie osłabienie zadające obrażenia w czasie. Osłabienie będzie trwało przez 15 sekund i może się kumulować. Nie powinniśmy mieć więcej niż 2/3 kumulacje na jednym graczu. Im więcej koralowców pojawi się na polu bitwy, tym większe obrażenia rajd będzie otrzymywać z powodu baniek. Dlatego im szybciej zniszczymy pancerz bossa, tym lepiej. 

 

 

UPSURGE Boss co jakiś czas zaznaczy ziemie pod kilkoma graczami. Po chwili wybuchnie zadając obrażenia i odrzuci trafionych w tył. Aby tego uniknąć, musimy po prostu wyjść ze zaznaczonego obszaru.

 

 

BRINY BUBBLE – Ashvane wybierze dwóch losowych graczy, których uwięzi w kuli wodnej. Należy zniszczyć kulę jak najszybciej, żeby ich uwolnić.

 

BARNACLE BASH – Umiejętność dla tanka. Oprócz dużych obrażeń pozostawi również za plecami tanka sporą ilość ostrych koralowców, które zadają obrażenia każdemu, kto je nadepnie. Z każdym kolejnym użyciem tej umiejętności będziemy mieli mniej miejsca ruchu, dlatego tank powinien mieć przemyślany sposób przemieszczania bossa. Znikają one po około minuty. 

 

 

FAZA II

 

Po zniszczeniu pancerza boss będzie pasywnie ładował pasek energii. Przez ten czas będziemy mogli zadawać mu bezpośrednie obrażenia. Po załadowaniu energii boss po raz kolejny aktywuje na sobie pancerz, który będzie o 150% silniejszy od poprzedniego i fazę pierwszą będziemy musieli powtórzyć. Każdy następny pancerz jest o 150% większy od poprzedniego. 

 

W fazie drugiej Ashvane zachowa umiejętności Briny Bubble, Upsurge i Barnacle Bash. Pojawią się także dwie nowe.

 

EXPOSED AZERITE – Zada obrażenia kilku losowo wybranym graczom. Nie da się tego uniknąć.

 

ARCING AZERITE – Wybierze losowo 3 pary graczy. Każda dwójka będzie oznaczona czerwonym, niebieskim lub zielonym znakiem nad głową. Po 10 sekundach wszystko, co znajduje się pomiędzy daną parą, otrzyma obrażenia, ale też zniszczy wszystkie Coral Growths. Każda para musi ustawić się tak, aby zniszczyć, jak najwięcej koralowców. Inni gracze powinni odsunąć się z pola rażenia tej umiejętności.

 

Przykładowe ustawienie do zniszczenia koralowca.

 

ZMIANY NA POZIOMIE HEROIC:

 

CORAL GROWTHS – Pojawią się trzy koralowce zamiast dwóch. Oznacza to jeszcze więcej baniek do zniszczenia, a co za tym idzie większe obrażenia dla całego rajdu.

 

RINY BUBBLE – Utworzy wokół gracza okrąg, który uwięzi w kuli wodnej każdego, kto znajdzie się w jego zasięgu. Gracze będący celem tego ataku powinni razem odsunąć się i pozwolić kolegom zniszczyć ich kule na raz.

 

BARNACLE BASH – Ostre koralowce pozostaną na polu bitwy do samego końca.

 


AUTOR: Shovello

POPRAWKI: Kramkou

ŹRÓDŁO: wowhead.com, youtube.com/fatbossTV

AZSHARA'S ETERNAL PALACE

  Copyright © 2018-2019  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA