MENU

8# WCZESNE PRACE NAD WARCRAFT III


 

W pierwotnym założeniu Warcraft III miał być pozbawiony możliwości budowania bazy. Gracze mieli dostać do dyspozycji bohaterów wraz z ich drużynami, a za ukończone misje dostawaliby złoto, które mogliby wydać np. na zakup nowych jednostek.

 

Trzecia odsłona Warcrafta miała stawiać bardziej na elementy RPG. W pewnym momencie pomysł jednak porzucono i Blizzard postawił bardziej na klasycznego RTS-a. Część pomysłów zachowano. W grze pojawili się bohaterowie (Arthas, Jaina, Thrall, Tyrande), którzy zdobywali przedmioty i poziomy doświadczenia oraz zostali podzieleni na klasy. Otrzymaliśmy również sporo misji, które odbyły się właśnie bez budowania. Położono także duży większy nacisk na fabułę.

 

 

Zrzuty ekranu z wersji Alpha.

9# PIERWSZY POMYSŁ NA WARCRAFTA


 

Gdy ponad 25 lat temu Blizzard zabierał się za stworzenie pierwszego Warcrafta to plany co do tej gry były zupełnie inne. Warcraft miał dać graczom możliwość udziału w prawdziwych konfliktach, które odbyły się na przestrzeni dziejów. Gra miała bardziej przypominać Age of Empires albo Empire Earth. Z czasem ten zamysł zaczął się coraz mniej podobać ekipie.

 

W końcu dwóch ówczesnych głównych projektantów, którzy byli miłośnikami fantastyki, czyli Ron Millar i Samwise Didier zaproponowali, aby Warcraft był obsadzony w świecie fantasy właśnie. Koncepcja się bardzo spodobała i tak też studio wykreowało uniwersum Azeroth.

 

 

10# NOCNE ELFY W HORDZIE?!


 

Krążyły kiedyś po internecie plotki, że we wczesnej produkcji World of Warcraft Blizzard przymierzał Nocne Elfy do Hordy. Te pogłoski zdementował John Staats (jeden z głównych projektantów klasycznego World of Warcraft) w swoim niedawno wydanym pamiętniku. Przyłączenie Nocnych Elfów do Hordy nigdy nie było brane pod uwagę, ponieważ większość deweloperów uważała Hordę za tę ZŁĄ stronę 😈.

 

 

11# GONDOLE W STORMWIND


 

Kanały w Stormwind powstały tylko dlatego, że chciano wprowadzić w tym mieście możliwość podróżowania gondolami. System podobny do tego, który jest teraz w BfA. Ekipa zrezygnowała jednak z tego pomysłu, gdyż uznała, że nie jest on wart zachodu.

 

 

1

2

  Copyright © 2018-2019  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA