MENU

1# WIEDŹMIN LUBI WORLD OF WARCRAFT


 

Henry Cavill, który wcielił się w postać Geralta z Rivii w "Wiedźminie" Netflixa to zapalony gracz World of Warcraft. Aktor wcześniej był znany z roli Supermena w filmie „Człowiek ze stali". Mało brakowało, a przez WoWa ten angaż przeszedłby mu koło nosa.

 

W jednym wywiadzie przyznał się, że gdy reżyser Zack Snyder próbował się do niego dodzwonić, aby mu przekazać, że dostał role Clarka Kenta, ten ignorował dzwonek telefonu, bo jak przyznał sam - „Byłem w ważnej części instancji".

Gdy później zobaczył, od kogo było nieodebrane połączenie, natychmiast oddzwonił z przeprosinami.

 

 

Cały wywiad tutaj:

 

https://youtu.be/wmfFT2iORVg

2# NA POCZĄTKU BYŁ CHAOS


 

W 1994 roku firma Silicon & Synapse została przemianowana na Chaos Studios. Wkrótce okazało się, że nazwa jest już wykorzystywana przez inne studio. Wtedy wybrano nazwę Blizzard Entertainment, która funkcjonuje do dziś. 

 

 

Na zdjęciu 27-letni wówczas Michael Morhaime.

3# DRAENEI ZBYT BRZYDCY


 

W czasie trwania prac nad The Burning Crusade, czyli pierwszym dodatkiem do World of Warcraft twórcy postanowili, że Horda dostanie "ładną" rasę a Przymierze "brzydką". Dla Hordy tą ładną rasą miały być oczywiście Krwawe Elfy a tą brzydką dla Przymierza Draenei. 

 

Gdy do fanów dotarły pogłoski, że Draenei mają być rasą grywalną to pojawiły również się głosy niezadowolenia "Może jeszcze Pandarenów do gry dodadzą?" - pisali rozżaleni fani. ; - ) Draenei, które wówczas znano, chociażby z dodatku do Warcrafta III, były szkaradne, potworkowate i w niczym nie przypominały tych, które znamy dzisiaj.Również dział marketingu Blizzarda naciskał, aby coś poprawić.


 

 

Tak też się stało. Draenei dostali nowe modele, napisano również lore o ich pochodzeniu od Eredarów i o tym, jak część tych "ładnych" Draenei została tymi "brzydkimi" itd.

4# WORLD OF WARCRAFT Z 1999 r.


 

Wczesne prace nad World of Warcraft. Screenshot pochodzi prawdopodobnie z 1999 r.

 

 

5# WORLD OF WARCRAFT STO LAT PÓŹNIEJ


 

W pierwotnym zamyśle akcja World of Warcraft miała nas przenosić 100 lat po wydarzeniach z Warcraft 3. Świat miał być mroczny i nieprzyjemny.

Blizzard z czasem porzucił ten pomysł i postanowił pozostać przy bajkowej grafice a historie przynieść jedynie o 4 lata wprzód względem słynnego RTS-a.

 

 

  Copyright © 2018-2019  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA