MENU

MYTHIC+ DUNGEON AFFIXES

 

Afiksy to modyfikatory dodawane do instancji na poziomie trudności mythic+ - zmieniają się co reset, czyli w każdą środę. Poziom trudności afiksów jest ustalany poprzez konsultacje z graczami. Brane pod uwagę są także czynniki takie, jak częstotliwość, problematykę mechaniki czy obrażenia.

 

Obecnie możemy spotkać się z czterema rodzajami afiksów. W zależności od poziomu instancji otrzymujemy jeden z nich.

Najprościej będzie to wytłumaczyć ten sposób:

 

  • Poziom 0 - nie mamy afiksu.
  • Poziomy 2,3 - mamy jeden afiks.
  • Poziomy 4,5,6 - dwa afiksy.
  • Poziomy 7,8,9 - trzy afiksy.
  • Od poziomu 10 do 25 mamy cztery afiksy. 


MYTHIC +2 ↑

 

  •  FORTIFIED – Wszyscy przeciwnicy, którzy nie są bossami, mają o 20% życia oraz zadają o 30% więcej obrażeń.
     
  •  TYRANNICAL – Każdy boss ma o 40% więcej życia i zadaje 15% więcej obrażeń. Walki z bossami nie są już takie proste i musimy skupić się na mechanikach oraz unikać niektórych zaklęć.
     

MYTHIC +4

 

  •  BOLSTERING – Kiedy zabijemy moba, ten wzmocni swoich kolegów (w zasięgu 30yd) o 20% w zadawanych obrażeniach i zdrowiu. Musimy skupić się na zabijaniu mobów w mniejszych grupach, bo duże grupy mogą za bardzo się wzmocnić i będziemy mieli duży problem z pokonaniem ich.
     
  •  RAGING – Wszystkie moby wzmacniają się przy niskim poziomie życia i zadają podwojone obrażenia. Musimy uważać na to, aby zabijać jako pierwsze te moby, które mają najmniej życia.
     
  •  SANGUINE – Krótko po śmierci moby pozostawiają na ziemi plamę krwi, która leczy przeciwników (5% maksymalnego zdrowia na sekundę) i zadaję nam obrażenia (15% maksymalnego zdrowia na sekundę).
    Plama ma 8yd średnicy. Trzeba uważać, aby mieć miejsce do przesuwania walki i starać się wyciągać z plam moby, które zadają obrażenia dystansowe.
     
  •  TEEMING – Instancja zostaje wypełniona większą ilością mobów. Potrzebujemy także zabić większą ich ilość, by wypełnić nasz licznik*.
     


* licznik to "Enemy Forces".

 

  •  BURSTING – Kiedy zabijemy moba, ten eksploduje i nakłada na graczy debuff, który zadaję obrażenia w wysokości 14% twojego życia przez 4 sekundy - ten efekt się sumuję. Należy uważać przy grupach mobów, by nie zabić zbyt wielu na raz, bo skumulowany debuff nas zabije. Warto zabijać je po kolei z odstępem czasowym, żeby debuff mógł zejść przed zabiciem kolejnego.

 

 

MYTHIC +7

 

  •  NECROTIC – Każde obrażenia zadane nam mogą nałożyć na nas debuff, który zadaje obrażenia i ogranicza nasze leczenie. Ten czar trwa 9 sekund i może się kumulować. Musimy szybko zabijać moby lub spowalniać, ogłuszać itd. żeby tank mógł resetować ten debuff. Wyjście z walki usuwa automatycznie debuffa.
     
  •  SKITTISH – Tank generuje o 75% mniej aggro. Musimy kontrolować swoją walkę i używać różnych umiejętności, aby przekierowywać aggro na tanka. Warto używać masowych ogłuszeń i szybko zabijać moby.
     
  •  VOLCANIC - Wrogowie powodują minierupcje wulkanu koło graczy, dodatkowo mogą stawiać kolejne tuż obok. Musimy patrzeć pod nogi i się odsunąć!
     
  •  EXPLOSIVE – Wrogowie mogą przyzwać wybuchową kulę ,która zadaje obrażenia graczom w wysokości 50% życia. Kula pojawia się z czarem, który ładuje się 6 sekund, gdy ten czar zdąży się naładować, zada całemu party obrażenia. Musimy szybko te kule zniszczyć! Mogą również pojawiać się podczas wali z bossami. (KULE ODPORNE SĄ NA ZAKLĘCIA OBSZAROWE)
     
  •  QUAKING – Co jakiś czas zatrzęsie się ziemia pod naszymi nogami, zadając obrażenia równe 20% maksymalnego zdrowia, trzęsienie przerywa aktualnie ładowane czary. Musimy, jak najszybciej się rozjeść. (OBSZAR 5yd)
     
  •  GRIEVOUS – Kiedy mamy mniej niż 90% życia wszyscy gracze otrzymują debuff zadający obrażenia. Warto mieć w drużynie naprawdę dobrego healera, bo debuff się kumuluje i może zabierać nawet 8% życia co kilka sekund.

 

MYTHIC +10 ↑  

SEZONOWE - NIE ZMIENIAJĄ SIĘ CO TYDZIEŃ, TRWAJĄ PRZEZ CAŁY SEZON.

 

  •  INFESTED NIEAKTUALNY - Niektórzy przeciwnicy będą zainfekowani debuffem Spawn of G'huun, każdy zainfekowany przeciwnik leczył wszystkich pozostałych w promieniu 8yd. W każdej grupie przeciwników będzie jeden zainfekowany, kiedy go zabijemy, wybuchnie robalami, które zaczną podążać w stronę pozostałych przeciwników, jeżeli robale dotrą do nich, zainfekują go Spawn of G'huun.
     
  •  REAPINGAKTUALNY - Bwonsamdi wskrzesi pokonanych przeciwników, kiedy dojdziemy do 20%/40%/60%/80%/100% postępu instancji. Duchy rzucają się na nas i musimy je raz jeszcze pokonać.

    Mamy trzy rodzaje duchów:

 

  1. Risen Souls - walczą wręcz.
  2. Tormented Souls - rzucają zaklęcia, które zabierają 20% zdrowia.
  3. Lost Soul - rzucają zaklęcie, które zmniejszą życie o 20%. Te moby wybuchają, gdy je zabijemy.


AUTOR: AZZASHI

KOREKTA: KRAMKOU

SŁOWNIK AFIKSÓW!

  Copyright © 2018-2019  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA