MENU
Pierwsza udokumentowana obecność worgenów we Wschodnich Królestwach pochodzi z czasów Trzeciej Wojny, gdy arcymag Arugal użył tych bestii jako broni przeciwko Pladze. Broń Arugala szybko zwróciła się przeciwko niemu, a klątwa worgenów bardzo szybko rozniosła się wśród populacji ludzi, przemieniając zwykłych mężczyzn i kobiety w dzikie, okrutne stworzenia.
Ponury i deszczowy krajobraz. Mnóstwo wąskich uliczek z nietypową architekturą.
Miasto, jak i całe królestwo Gilneas było przez wiele lat odizolowane wielkim murem. Sytuacja zmieniła się po kataklizmie, który nawiedził Azeroth. Mur runął i okazało się, że żyjących tam ludzi ogarnęła klątwa zmieniająca ludzi w wilkołaki.
Przewodził królestwu Gilneas, zanim jeszcze spotkało je przekleństwo. To on rozkazał budowę muru, który odgrodził półwysep od Lordaeronu.
Popierał pełną izolację, twierdził, że jego naród poradzi sobie sam, bez pomocy Przymierza. Zmienił zdanie, dopiero gdy mur się rozpadł, Gilneas zostało zaatakowane przez Nieumarłych a jego poddani zaczęli zmieniać się w worgenów.
ABERRATION
Zmniejszone otrzymywane obrażenia od magii typu Shadow i Nature o 1%.
ALTERED FORM
Pozwala Worgenom na zmianę kształtu między człowiekiem a worgenem.
DARKFLIGHT
Zwiększa prędkość poruszania się o 40% na 10 sek. 2 min cooldown.
FLAYER
Skill w profesji Skinning zwiększony o 15 oraz przyśpieszone skórowanie.
RUNNING WILD
Rzuca się wszystkimi łapami na ziemię, aby pędzić jak dzikie zwierze. (patrz mount)
Zmienia kształt na taki, który w tym czasie jest nieaktywny.
Szansa na Critical Strike zwiększona o 1%.
Copyright © 2018-2021 Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA