MENU

BlizzCon 2019: World of Warcraft Shadowlands OFICJALNIE!
01 listopada 2019

Sylwana sprzymierzając się z pradawną istotą, która jest uwięziona w Krainie Cienia, uzyskała od niej ogromną moc! Wykorzystała już ją raz w walce z Saurfangem, ale wtedy jeszcze nie pokazała, na co naprawdę ją stać. Udała się do mroźnej krainy, by stanąć naprzeciw samego Króla Lisza. Z mocą daną jej od mrocznej postaci poradziła sobie z Liszem bez większych problemów. Po wszystkim zniszczyła najważniejszą część jego zbroi! Tym aktem roztrzaskała niebo i otworzyła wrota do krainy zmarłych!

OFICJALNY ZWIASTUN DODATKU

 

 

PREZENTACJA NOWOŚCI

 

 

NOWE KRAINY

 

  1. ARDENWEALD - To zaczarowany i mistyczny las. W Ardenweald zlokalizowany jest także Drust. Przykładową duszą, która tu trafiła jest dusza Cenariusa - półboga Nocnych Elfów. Frakcja, która tu spotkamy to Night Fae.
     
  2. REVENDRETH  - To kraina gotyckich budowli i mrocznych sekretów. Duszę trafiają tutaj, aby odpokutować swoje grzechy. Przykładową duszą jest Keal'thas. Frakcja, która opiekuję się tym miejscem to Venthyr.
     
  3. BASTION - Kraina iście majestatyczna. Dusze przybywają tutaj, aby rzucić w niepamięć niesione przez siebie brzemię i odnaleźć ukojenie. Przykładem jest tutaj dusza Uthera. Frakcja odpowiedzialna za to miejsce to Kyrian.
     
  4. MALDRAXXUS - Serce militarnej potęgi Shadowlands. W tym miejscu mogą być tylko najsilniejsi, lecz niekoniecznie źli. Przykładową duszą jest Draka. Opiekunami tej krainy są Necrolord.
     
  5. THE MAW - Kraina, która jest przeznaczona na Endgame. Żadna frakcja nie opiekuje się tym miejscem. Jest to pewnego rodzaju PASZCZA (wiem, zabijecie mnie za to tłumaczenie), która pożera obecnie wszystkie duszę, które trafiają w zaświaty.  

 

ZRZUTY EKRANU NOWYCH KRAIN

 

 

HISTORIA

 

  • W Shadowlands wszystko jest trochę inne niż zwykle. Nie podróżujemy na nowy kontynent. Udajemy się na inną płaszczyznę istnienia, która działa na innych zasadach.
  • Dusze, które wkraczają do krainy zmarłych stają przed Arbitrem. Jest to starożytna istota, która widzi wszystkie czyny - myśli, aspiracje, triumfy, niepowiedzenia. Arbiter decyduje, do której krainy trafi dusza.
  • Anima to mana w Shadowlands. Potężny zasób, z którego wyłania się magia śmierci. Każda dusza niesie ze sobą animę. Niektóre mają jej więcej, inne mniej. 
  • "Maszyna Śmierci" jest zepsuta i wymaga naprawy. Duszę zmarłych nie przechodzą przez Arbitra. Trafiają do The Maw, dzięki czemu staję się ona coraz większa i silniejsza.
  • Sylvanas nie ma zwierzchnika, sama sobie jest panem. Wchodzi w pakty, ale nie jest nigdy przez nikogo kontrolowana. W jaki sposób stała się tak potężna? Celowo wywołała wojnę, aby zebrać jak najwięcej dusz i móc wyhodować The Maw.
  • The Maw jest kontrolowane przez stworzenie, zwane Jailer. Współpracuje z Sylvanas, ponieważ mają wspólny cel, jakikolwiek on jest. Od niego Sylvanas otrzymała swoją moc, która wykorzystała przeciwko Saurfangowi i Bolvarowi. 

 

COVENANT

SPRZYMIERZENIA Z FRAKCJAMI ZE SHADOWLANDS

 

  • Covenant jest jednym z głównych systemów tego rozszerzenia i przypomina garnizon z Warlords of Draenor.
  • System polega na tym, że sprzymierzamy się z JEDNĄ z dostępnych frakcji (Necrolord, Kyrian, Venthyr, Night Fae).
  • Przedmioty czy umiejętności, które zdobędziemy, będą zależały od tego, z którą frakcją się sprzymierzymy. 
  • U każdej z frakcji czeka nas inna kampania, podobna do tej wojennej z Battle for Azeroth. 
  • Soulbinds to nowy system postępu w Endgame, który nie jest systemem artefaktów w wersji 3.0, ponieważ nie musimy go grindować!
  • Każdy covenant ofiaruje także inne sanktuarium. Można to porównać z halami klasowymi z Legionu, ale te będzie można stopniowo rozbudowywać.
  • Istnieją różnego rodzaju nagrody kosmetyczne, w tym zupełnie nowe peleryny, które same w sobie nie są płaszczami. 

 

STRUKTURA DODATKU

 

  • Pre-Patch: Jako, że plaga nie jest już w żaden sposób kontrolowana znowu zaatakuje Azeroth!
  • Bohaterowie Azeroth są prowadzeni przez Bolvara. Bolvar jest kluczowym bohaterem w dodatku, ponieważ zna oba światy, żywych i umarłych.
  • Przez Koronę Mrozu docieramy do Shadowlands. Przez to, że Śmierć nie działa poprawnie, jesteśmy natychmiast przenoszeni do The Maw. W jakiś sposób szczęśliwie udaje nam się wydostać stamtąd, co nigdy wcześniej nikomu się nie udało. Nie byliśmy podczas tej wyprawy sami i niektóre dobrze znane postacie niestety musiały zostać w tyle. 
  • Po wszystkim trafiamy do stolicy Oribo i stamtąd rozpoczyna się nasza podróż przez krainy Shadowlands.  

 

POWRÓT DO THE MAW

 

  • The Maw to nie tylko wstęp do dodatku, ale także strefa Endgame. 
  • W The Maw liczy się tylko jedna rzecz: PRZETRWANIE. Wszystko, co tam jest, chcę Cię zabić! 
  • Strefa ma zapewnić rozgrywkę przypominające klasyczne wrażenia z gry. 
  • Spotkamy się tam ponownie z postaciami, z którymi podróżowaliśmy do Shadowlands, którym ostatecznie nie udało się uciec z The Maw.

 

TORGETH

WIEŻA POTĘPIONYCH

 

  • Drugi najważniejszy system nowego dodatku.
  • To niekończące się lochy, które można odwiedzać samodzielnie lub z maksymalnie czterema przyjaciółmi.
  • Z czasem będziemy odblokowywać kolejne skrzydła itd. W tym celu zbieramy Anime. 

 

INSTANCJE I RAJDY

 

  • Oprócz Torgeth otrzymamy osiem nowych instancji.
  • Cztery z nich będą dostępne w czasie lvlowania:

    The Necrotic Wake
    Theater of Pain
    Mists of Tirna Scithe
    Halls of Atonement

     
  • Kolejne cztery na Endgame:

    Spires of Ascension
    Plaguefall
    The Other Side (
    tutaj będzie towarzyszył nam Bwonsamdi)
    Sanguine Depths
     

  • Pierwszym rajdem będzie Castle Nathria. W Revendreth znajduję się zamek pełen wampirów! Jest to rajd składający się z 10 bossów.

 

SYSTEMY I NAGRODY

 

  • W profesji sam będziesz mógł decydować, jakie drugorzędne atrybuty będzie miał przedmiot. Będzie to zależało od materiałów, jakie wykorzystasz w tworzeniu. 
  • Tygodniowa skrzynia z łupami - najlepszy przykład znienawidzonego systemu nagród, ponieważ współczynnik losowości jest bardzo wysoki. Dlatego w Shadowlands pojawi się nowy system, dzięki któremu będziemy mogli wybrać przedmiot, który chcemy dostać. 
  • Powracają przedmioty Legendarne! Jednak tym razem można tworzyć je samodzielnie!
  • Skala poziomów w World of Warcraft: Shadowlands zostanie zmniejszona. Wszystkie postacie, które mają teraz poziom 120, w nowych dodatku będą na poziomie 50. Jednak maksymalnym poziomem będzie 60. Wszystko po to, aby poprawić proces lvlowania. W przyszłości z każdym poziomem będziemy otrzymywać nagrodę. Pojawi się również nowe wprowadzenie dla graczy z poziomów 1-10. Będziemy w stanie robić krainy z każdego dodatku tak, jak nam się to podoba. Przykładowo na 15 poziomie będziemy mogli pójść sobie na Pandarie.
  • Personalizacja postaci - pojawi się mnóstwo dodatkowych opcji projektowania postaci!

    PRZYKŁADY:

    - Ludzie mogą uzyskać wygląd azjatycki lub afrykański 
    - Trolle otrzymują nowe odcienie koloru skóry, tatuaże itp. 
    - Będziemy też mieli możliwość ukryć kości u Nieumarłych

 

PANEL POŚWIĘCONY WORLD OF WARCRAFT: SHADOWLANDS

 

 


AUTOR: KRAMKOU

ŹRÓDŁO: BLIZZCON

 POLUB NAS NA FACEBOOKU! BĄDŹ NA BIEŻĄCO! 

TO TEŻ CIĘ POWINNO ZAINTERESOWAĆ: 

16 września 2020
Do księgarń trafiła właśnie nowa
11 września 2020
27 października zadebiutuje nowy dodatek
09 września 2020
Zaświaty to seria krótkich filmów
24 sierpnia 2020
Przed premierą dodatku Battle for

  Copyright © 2018-2020  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA