MENU

BlizzCon 2019: World of Warcraft Shadowlands OFICJALNIE!
01 listopada 2019

Sylvanas sprzymierzając się z pradawną istotą, która jest uwięziona w Shadowlands, uzyskała od niej ogromną moc! Wykorzystała już ją raz w walce z Saurfangem, ale tym razem pokazała, na co naprawdę ją stać. Udała się do mroźnej krainy, by stanąć naprzeciw samego Króla Lisza. Z mocą daną jej od mrocznej postaci poradziła sobie z Liszem bez większych problemów. Po wszystkim zniszczyła najważniejszą część jego zbroi! Tym aktem roztrzaskała niebo i otworzyła wrota do krainy zmarłych!

 

OFICJALNY ZWIASTUN DODATKU

 

 

PREZENTACJA NOWOŚCI

 

 

NOWE KRAINY

 

  1. ARDENWEALD - To zaczarowany i mistyczny las. W Ardenweald zlokalizowany jest także Drust. Przykładową duszą, która tu trafiła jest dusza Cenariusa - półboga Nocnych Elfów. Frakcja, która tu spotkamy to Night Fae.
     
  2. REVENDRETH  - To kraina gotyckich budowli i mrocznych sekretów. Duszę trafiają tutaj, aby odpokutować swoje grzechy. Przykładową duszą jest Keal'thas. Frakcja, która opiekuję się tym miejscem to Venthyr.
     
  3. BASTION - Kraina iście majestatyczna. Dusze przybywają tutaj, aby rzucić w niepamięć niesione przez siebie brzemię i odnaleźć ukojenie. Przykładem jest tutaj dusza Uthera. Frakcja odpowiedzialna za to miejsce to Kyrian.
     
  4. MALDRAXXUS - Serce militarnej potęgi Shadowlands. W tym miejscu mogą być tylko najsilniejsi, lecz niekoniecznie źli. Przykładową duszą jest Draka. Opiekunami tej krainy są Necrolord.
     
  5. THE MAW - Kraina, która jest przeznaczona na Endgame. Żadna frakcja nie opiekuje się tym miejscem. Jest to pewnego rodzaju PASZCZA (wiem, zabijecie mnie za to tłumaczenie), która pożera obecnie wszystkie duszę, które trafiają w zaświaty.  

 

ZRZUTY EKRANU NOWYCH KRAIN

 

 

HISTORIA

 

  • W Shadowlands wszystko jest trochę inne niż zwykle. Nie podróżujemy na nowy kontynent. Udajemy się na inną płaszczyznę istnienia, która działa na innych zasadach.
  • Dusze, które wkraczają do krainy zmarłych stają przed Arbitrem. Jest to starożytna istota, która widzi wszystkie czyny - myśli, aspiracje, triumfy, niepowiedzenia. Arbiter decyduje, do której krainy trafi dusza.
  • Anima to mana w Shadowlands. Potężny zasób, z którego wyłania się magia śmierci. Każda dusza niesie ze sobą animę. Niektóre mają jej więcej, inne mniej. 
  • "Maszyna Śmierci" jest zepsuta i wymaga naprawy. Duszę zmarłych nie przechodzą przez Arbitra. Trafiają do The Maw, dzięki czemu staję się ona coraz większa i silniejsza.
  • Sylvanas nie ma zwierzchnika, sama sobie jest panem. Wchodzi w pakty, ale nie jest nigdy przez nikogo kontrolowana. W jaki sposób stała się tak potężna? Celowo wywołała wojnę, aby zebrać jak najwięcej dusz i móc wyhodować The Maw.
  • The Maw jest kontrolowane przez stworzenie, zwane Jailer. Współpracuje z Sylvanas, ponieważ mają wspólny cel, jakikolwiek on jest. Od niego Sylvanas otrzymała swoją moc, która wykorzystała przeciwko Saurfangowi i Bolvarowi. 

 

COVENANT

SPRZYMIERZENIA Z FRAKCJAMI ZE SHADOWLANDS

 

  • Covenant jest jednym z głównych systemów tego rozszerzenia i przypomina garnizon z Warlords of Draenor.
  • System polega na tym, że sprzymierzamy się z JEDNĄ z dostępnych frakcji (Necrolord, Kyrian, Venthyr, Night Fae).
  • Przedmioty czy umiejętności, które zdobędziemy, będą zależały od tego, z którą frakcją się sprzymierzymy. 
  • U każdej z frakcji czeka nas inna kampania, podobna do tej wojennej z Battle for Azeroth. 
  • Soulbinds to nowy system postępu w Endgame, który nie jest systemem artefaktów w wersji 3.0, ponieważ nie musimy go grindować!
  • Każdy covenant ofiaruje także inne sanktuarium. Można to porównać z halami klasowymi z Legionu, ale te będzie można stopniowo rozbudowywać.
  • Istnieją różnego rodzaju nagrody kosmetyczne, w tym zupełnie nowe peleryny, które same w sobie nie są płaszczami. 

 

STRUKTURA DODATKU

 

  • Pre-Patch: Jako, że plaga nie jest już w żaden sposób kontrolowana znowu zaatakuje Azeroth!
  • Bohaterowie Azeroth są prowadzeni przez Bolvara. Bolvar jest kluczowym bohaterem w dodatku, ponieważ zna oba światy, żywych i umarłych.
  • Przez Koronę Mrozu docieramy do Shadowlands. Przez to, że Śmierć nie działa poprawnie, jesteśmy natychmiast przenoszeni do The Maw. W jakiś sposób szczęśliwie udaje nam się wydostać stamtąd, co nigdy wcześniej nikomu się nie udało. Nie byliśmy podczas tej wyprawy sami i niektóre dobrze znane postacie niestety musiały zostać w tyle. 
  • Po wszystkim trafiamy do stolicy Oribo i stamtąd rozpoczyna się nasza podróż przez krainy Shadowlands.  

 

POWRÓT DO THE MAW

 

  • The Maw to nie tylko wstęp do dodatku, ale także strefa Endgame. 
  • W The Maw liczy się tylko jedna rzecz: PRZETRWANIE. Wszystko, co tam jest, chcę Cię zabić! 
  • Strefa ma zapewnić rozgrywkę przypominające klasyczne wrażenia z gry. 
  • Spotkamy się tam ponownie z postaciami, z którymi podróżowaliśmy do Shadowlands, którym ostatecznie nie udało się uciec z The Maw.

 

TORGETH

WIEŻA POTĘPIONYCH

 

  • Drugi najważniejszy system nowego dodatku.
  • To niekończące się lochy, które można odwiedzać samodzielnie lub z maksymalnie czterema przyjaciółmi.
  • Z czasem będziemy odblokowywać kolejne skrzydła itd. W tym celu zbieramy Anime. 

 

INSTANCJE I RAJDY

 

  • Oprócz Torgeth otrzymamy osiem nowych instancji.
  • Cztery z nich będą dostępne w czasie lvlowania:

    The Necrotic Wake
    Theater of Pain
    Mists of Tirna Scithe
    Halls of Atonement

     
  • Kolejne cztery na Endgame:

    Spires of Ascension
    Plaguefall
    The Other Side (
    tutaj będzie towarzyszył nam Bwonsamdi)
    Sanguine Depths
     

  • Pierwszym rajdem będzie Castle Nathria. W Revendreth znajduję się zamek pełen wampirów! Jest to rajd składający się z 10 bossów.

 

SYSTEMY I NAGRODY

 

  • W profesji sam będziesz mógł decydować, jakie drugorzędne atrybuty będzie miał przedmiot. Będzie to zależało od materiałów, jakie wykorzystasz w tworzeniu. 
  • Tygodniowa skrzynia z łupami - najlepszy przykład znienawidzonego systemu nagród, ponieważ współczynnik losowości jest bardzo wysoki. Dlatego w Shadowlands pojawi się nowy system, dzięki któremu będziemy mogli wybrać przedmiot, który chcemy dostać. 
  • Powracają przedmioty Legendarne! Jednak tym razem można tworzyć je samodzielnie!
  • Skala poziomów w World of Warcraft: Shadowlands zostanie zmniejszona. Wszystkie postacie, które mają teraz poziom 120, w nowych dodatku będą na poziomie 50. Jednak maksymalnym poziomem będzie 60. Wszystko po to, aby poprawić proces lvlowania. W przyszłości z każdym poziomem będziemy otrzymywać nagrodę. Pojawi się również nowe wprowadzenie dla graczy z poziomów 1-10. Będziemy w stanie robić krainy z każdego dodatku tak, jak nam się to podoba. Przykładowo na 15 poziomie będziemy mogli pójść sobie na Pandarie.
  • Personalizacja postaci - pojawi się mnóstwo dodatkowych opcji projektowania postaci!

    PRZYKŁADY:

    - Ludzie mogą uzyskać wygląd azjatycki lub afrykański 
    - Trolle otrzymują nowe odcienie koloru skóry, tatuaże itp. 
    - Będziemy też mieli możliwość ukryć kości u Nieumarłych

 

PANEL POŚWIĘCONY WORLD OF WARCRAFT: SHADOWLANDS

 

 


AUTOR: KRAMKOU

ŹRÓDŁO: BLIZZCON

 POLUB NAS NA FACEBOOKU! BĄDŹ NA BIEŻĄCO! 

TO TEŻ CIĘ POWINNO ZAINTERESOWAĆ: 

13 listopada 2019
W kolejnym dodatku do World
01 listopada 2019
Sylvanas sprzymierzając się z pradawną
29 października 2019
Od jakiegoś czasu na Publicznym
07 października 2019
Blizzard niespodziewanie umieścił na swoim
06 października 2019
W części drugiej zaczniemy od

  Copyright © 2018-2019  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA