MENU

CONCLAVE OF THE CHOSEN

 

 

 

W tej walce nieco podobnej do Coven of Shivarra, zmierzymy się z 4 bossami, ale będziemy walczyć tylko z dwoma jednocześnie. Owymi bossami, są reprezentanci poszczególnych loa – Paku’s Aspect, Gonk’s Aspect, Kimbul’s Aspect i Akunda’s Aspect. Zawsze walczymy z dwoma jednocześnie, kiedy zabijemy jednego, drugi otrzyma kumulacje Loa’s Wrath, a miejsce zabitego zastąpi nowy. Loa’s Wrath – leczy pozostały przy życiu Aspekt do pełnego życia i daje 15% wzmocnienia do zadawanych obrażeń. Może się kumulować. Musimy dostosować nasze taktyki do tej umiejętności.

 

  • Nie ma sensu atakować obu bossów jednocześnie, po zabiciu jednego, drugi i tak zostanie wyleczony do pełnego życia.
  • W drugiej kolejności zabijamy zawsze bossa z Loa’s Wrath.

 

Co do tankowania, kiedy oba aspekty znajdują się w odległości 7 jardów i bliżej od siebie, zyskują wzmocnienie, które zwiększa obrażenia, które zadają o 90% i zmniejsza obrażenia, które otrzymują o 90%. Dlatego trzymamy je nieco dalej od siebie.

 

Kolejność w jakiej będziemy z nimi walczyć to : Paku+Gonk -> Kimbul -> Akunda.

 

Podobnie do umiejętności tytanów, jakimi dysponowały Coven of Shivarra, Aspekty Loa mają dostęp do potężnych zdolności swoich Loa. Będą pojawiały się w różnej częstotliwości, ale w momencie aktywacji bossa, moc jego Loa trwa do końca walki, nawet jeśli Aspekt zostanie zabity. Znaczy to, że z umiejętnościami Paku i Gonka, mierzymy się całą walkę.

 

PAKU’S ASPECT:

 

  • Hastening Winds – każdy kolejny atak w tego samego przeciwnika, zwiększy Haste Aspektu o 8%, może się kumulować. Jest to oczywiście umiejętność dla tanków. Powinni się oni zmieniać co 20-30 kumulacji.
     
  • Gift of Wind – 15-sekundowe wzmocnienie dla wszystkich addów, bossów, zwiększające Haste o 45% i szybkość ruchu o 75%. Powinniśmy wtedy użyć na przeciwnikach czaru typu Purge, aby pozbawić ich tego wzmocnienia.
     
  • Paku’s Wrath – Loa pojawi się na polu bitwy, nie będzie możliwe atakowanie go. Podleci on do losowego krańca platformy. Kiedy tam dotrze, zacznie przez 8 sekund, co sekundę, zadawać ogromne obrażenia wszystkim, którzy są od niego dalej niż 10 jardów i małe obrażenia tym, którzy są w promieniu 10 jardów. Musimy szybko zauważyć, w którą stronę leci Loa i sprawnie się tam przemieścić. Tankowie powinni dalej uważać, aby nie trzymać obu Aspektów w odległości 7 jardów od siebie. Ta umiejętność będzie nam towarzyszyć co 70 sekund, aż do końca trwania walki.

 

Pojawiający się Paku sygnalizuje Paku’s Wrath.

 

Strefa, w której musimy stać podczas Paku’s Wrath.

 

GONK’S ASPECT:

 

  • Raptor Form – co jakiś czas, Aspekt przyjmie formę dinozaura i zaatakuje tanka Wild Maul. Zadaje to obrażenia wszystkim znajdującym się przed Aspektem, dlatego powinniśmy stać za jego plecami, oprócz tanka oczywiście.
     
  • Crawling Hex – kiedy Aspekt uzyska 100 energii, użyje tego czaru na kilku nie-tankach. Ci gracze są niezdolni do rzucania czarów i atakowania na 5 sekund. Co więcej, tworzą wokół siebie okrąg na 8 jardów. Jeśli po upłynięciu tych 5 sekund, jakiś gracz będzie stał w okręgu, Crawling Hex przejdzie na niego. Dlatego musimy się upewnić, że nikt nie stoi w okręgu, wtedy gdy się pojawia, aby nie rozprowadzić tego efektu na cały rajd.

 

Zielony okrąg – Crawling Hex.

 

  • Gonk’s Wrath – na polu bitwy pojawia się Gonk, również nie możemy go atakować. Przyzwie 4 Ravenous Stalkers, addy – dinozaury, które zaczną gonić losowych graczy. Kiedy ich złapią, zadadzą im spore obrażenia. Są podatne na wszelkie zwolnienia itp. Powinniśmy ich użyć i zabić je jak najszybciej. Mogą się pojawić w czasie trwania PAKU’S WRATH. Wtedy polecam zatrzymać addy poprzez rooty, zwolnienia itp. do czasu skończenia umiejętności Paku. Ta umiejętność będzie nam towarzyszyć co 60 sekund, aż do końca trwania walki.

 

Gonk i przyzwane przez niego addy.

 

Polecam najpierw zabić Paku’s Aspect, z powodu wysokich obrażeń, jakie otrzymuje od niego tank i wzmocnienia wszystkich naszych przeciwników na polu bitwy.

 

KIMBUL’S ASPECT:

 

  • Lacerating Claws – zadaje obrażenia wszystkim do przodu od siebie i nakłada efekt damage over time, który może się kumulować. Umiejętność tanków, powinni się zmieniać co 3-4 kumulacje.
     
  • Kimbul’s Wrath – Loa pojawi się na środku pokoju (jego również nie możemy atakować) i wybierze kilku losowych graczy. Po chwili skoczy na nich, zada obrażenia i odrzuci wszystkich w promieniu 5 jardów i nałoży na nich osłabienie Bleeding Wounds, zadające obrażenia co sekundę. Może się kumulować. Dlatego każdy, kogo wybierze, musi odsunąć się od innych. Ta umiejętność będzie nam towarzyszyć co 60 sekund, aż do końca trwania walki.

 

Kimbul na środku pola.

 

Oznaczenie gracza z Kimbul’s Wrath.

 

Teraz przyjdzie kolej na zabicie Gonka dlatego, że będzie miał kumulacje Loa's Wrath.

 

AKUNDA’S ASPECT:

 

  • Thundering Storm – boss utworzy okrąg (10 jardów) wokół siebie, kiedy skończy ładować czar, ten okrąg wybuchnie, zadając ogromne obrażenia. Czas ładowania czaru jest wystarczająco dużo, aby móc uciec na bezpieczną odległość.

 

 

  • Mind Wipe – boss nałoży na kilku graczy 30-sekundowe osłabienie, które spowoduje, że zapomnimy wszystkich naszych czarów i ataków. Healerzy muszą sprawnie użyć na tych graczach czaru dispell.
     
  • Akunda’s Wrath – Loa pojawi się na środku platformy, jego również nie możemy atakować i zacznie ładować czar, którym zaatakuje większości rajdu. Zostaniemy otoczeni elektrycznym okręgiem, który przez 5 sekund będzie zadawał obrażenia, a następnie wybuchnie, zadając obrażenia wszystkim w promieniu 5 jardów i tworząc kilka elektrycznych kul, które zaczną, po prostych liniach, dosyć szybko, przemieszczać się po pomieszczeniu, zadając obrażenia i stunując każdego, kogo uderzą.

    Dlatego, jeśli to nas wybierze, musimy udać się na krańce pokoju i czekać tam na wybuch. Potem reszta graczy unika kontaktu z kulami.

    Ważna informacja. Ten czar, Akunda zacznie ładować 30 sekund po wejściu swojego Aspektu do walki. Ważne jest, abyśmy nie zabili poprzedniego Aspektu, 60 sekund przed Paku’s Wrath, gdyż ta kombinacja umiejętności może być zabójcza – powinniśmy zabić go w trakcie trwania Paku’s Wrath. Ta umiejętność będzie nam towarzyszyć co 60 sekund, aż do końca trwania walki.

 

Akunda

 

... i Akunda’s Wrath.

 

POZIOM HEROIC:

 

  • Cry of the Fallen – ostatni atak umierającego Aspektu, nałoży na całą ekipę osłabienie zadające obrażenia co 0,5 sekundy przez 6 sekund. Może być niebezpieczne w połączeniu z innymi źródłami obrażeń. Healing cooldown może być potrzebny.
     
  • Pack Hunter – za każdym razem, kiedy Ravenous Stalkers są w odległości 5 jardów od siebie, zyskują odporność na spowolnienie, rooty itp. oraz szybkość ruchu zwiększoną o 75%. Gracze, których te addy gonią, muszą biec w zupełnie różnych kierunkach, aby nie dawać im tego wzmocnienia.
     
  • Krag’wa – co jakiś czas, ten Loa pojawi się na polu bitwy i załaduje Kragwa’s Wrath i wybierze jednego z trzech najdalej ustawionych graczy, następnie skoczy na niego, zadając obrażenia i odrzucając wszystkich graczy stojących w zaznaczonym przez niego polu. Po czterech takich skokach Loa zniknie. Najprościej będzie po prostu czekać na zaznaczone pole, a następnie szybko się z niego wycofać i uniknąć jakichkolwiek konsekwencji.

 

To już wszystko, co musicie wiedzieć o tej walce. Powodzenia!

 

AUTOR: Shovello
POPRAWKI: Kramkou

ŹRÓDŁO: wowhead.com, youtube.com/fatbossTV

Battle of Dazar'alor

  Copyright © 2018-2019  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA