MENU

BLACKWATER BEHEMOTH

 

 

Cała walka toczy się pod wodą więc aby nie zabił nas brak tlenu, musimy przed walką kliknąć Oxygen Rich Membrane. Umożliwi nam oddychanie pod wodą oraz zwiększoną szybkość pływania.

 

DARKEST DEPTHS - Panujące w głębinach ciemności sprawią, że niemożliwym stanie się leczenie sojuszników. Jedyną możliwością otrzymywania leczenia jest zdobycie wzmocnienia BIOLUMINESCENCE, które odtrąci mrok i pozwoli nam utrzymać sojuszników przy życiu. To wzmocnienie może być zdobyte przez zabicie neutralnego dla nas moba Shimmerskin Pufferfish.

 

Całe pole walki składa się z 3 platform oddzielonych głębią oceanu. Na każdej platformie znajdziemy dwie Shimmerskin Pufferfish, a zabicie jednej zaopatrzy nas w Bioluminescence na 45 sekund. Na początku walki powinniśmy od razu zabić pierwszą rybkę, a po około 35/40 sekundach zacząć atakować drugą, aby utrzymać Bioluminescence. Boss opuści pierwszą, a później drugą platformę po 1 minucie i 30 sekundach. 

 

Ilość rybek jest wystarczająca do przeżycia. Trzeciej platformy boss już nie opuści, musimy go zabić, zanim stracimy Biolumienscence. Tank NIE POWINIEN podchodzić z bossem do zabitej ryby po Bioluminescence. Będzie miał swoje własne źródło tego wzmocnienia bezpośrednio od Blackwater Behemoth. 

 

 

Źródło Bioluminescence po zabiciu Pufferfish

 

GAZE FROM BELOW – Jeśli będąc pod działaniem wzmocnienia Bioluminescence wypłyniemy z platformy nad głębinę, zostaniemy namierzeni przez "zło czające się w wodzie". Po 5 sekundach zostaniemy zabici, chyba że wrócimy na platformę.

 

TOXIC SPINE – Dosyć prosta umiejętność. Zostaje rzucona na kilka graczy w rajdzie i zadaje małe obrażenia przez 12 sekund.

 

SHOCK PULSE – Odpycha graczy w tył i zadaje duże obrażenia po zakończeniu ładowania. Obrażenia zmniejszają się wraz ze zwiększeniem odległości od bossa. Powinniśmy przy tym uważać, aby efekt odpychania nas od bossa nie wyrzucił nas poza platformę. 

 

BIOELECTRIC FEELERS – Co kilka sekund boss będzie wysyłał impulsy elektryczne, aby sprawdzić, czy gracze znajdują się w odległości minimum 5 jardów od siebie. Jeśli są bliżej siebie, otrzymają obrażenia.

 

CAVITATION Po około 90 sekundach boss przeniesie się z jednej platformy na drugą. Gdy tam dotrze zacznie ładować dosyć długo te zaklęcie. Zada on ogromne obrażenia całemu rajdowi, ale możemy tego uniknąć ,dopływając do bossa na czas i przerywając ładowanie.

Kiedy Behemoth opuści pierwszą platformę, znajdziemy na jej końcu Slipstream, który zwiększy naszą prędkość pływania i pozbawi nas wzmocnienia Bioluminescence. Jest to jedyna możliwość przepłynięcia na drugą platformę bez aktywowania Gaze From Below. Na naszej drodze na kolejną platformę staną addy Darkwater Jellyfish, których nie będziemy mogli atakować. Będą one pływały na naszej drodze, po zetknięciu się z nimi otrzymujemy efekt obrażeń w czasie

 

 

BIOELECTRIC DISCHARGE – Czar zadający ogromne obrażenia rajdowi, jeśli w zasięgu melee bossa nie będzie żadnego gracza. Na drugiej platformie walka przebiega w sposób identyczny. Po przejściu z drugiej platformy na trzecią musimy zabić bossa jak najszybciej, ponieważ po 1,5 min zabraknie nam źródła Bioluminescence leczenie przestanie być możliwe.

 

ZMIANY NA POZIOMIE HEROIC:

 

SLIPSTREAM – Jedynie zwiększa naszą prędkość w wodzie, nie usuwa Bioluminescence. Spowoduje to, że zanim ruszymy na kolejną platformę, będziemy musieli poczekać, aż to wzmocnienie się skończy.

 

DARKWATER JELLYFISH – Po wejściu z nim kontakt, nałoży na nas aplikację Bioluminescence, co najpewniej zakończy się śmiercią z powodu Gaze From Below

 


AUTOR: Shovello

POPRAWKI: Kramkou

ŹRÓDŁO: wowhead.com, youtube.com/fatbossTV

AZSHARA'S ETERNAL PALACE

  Copyright © 2018-2019  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA