MENU

RADIANCE OF AZSHARA

 

 

FAZA I

 

W tej fazie walczymy bezpośrednio z bossem. Pierwszą ważną zasadą jest, aby NIGDY nie wchodzić do wody, która jest bezpośrednio wokół bossa czy platformy.

 

ARCANADO BURST - Radiance wybierze losowo 3 graczy i utworzy wokół nich widoczny na ziemi fioletowy wirek.

 

Po chwili wybuchnie, zadając duże obrażenia wszystkim w jego zasięgu oraz stworzy dwa wielkie tornada, które będą poruszały się po polu walki. Każdemu, którego dotknie, zada spore obrażenia i wyrzuci w górę. Wymaga to od nas dobrej koordynacji ruchowej, ponieważ tę tornada będą pojawiać się dosyć często. 

 

 

ARCANE BOMB – Boss utworzy wokół kilku losowych nie-tanków różowy okrąg. Będzie podążał za nimi przez 10 sekund, po czym wybuchnie, zadając duże obrażenia i ogłuszając graczy wewnątrz na 6 sekund. Jedynym sposobem na pozbycie się tego okręgu jest użycie czaru dispell na naznaczonym graczu. Dzięki temu okrąg przestanie podążać za graczem, pozwalając na ucieczkę. Warto zaznaczyć, że dispell powinien zostać użyty, kiedy gracz z Arcane Bomb odsunie się od rajdu.

 

 

UNSHACKLED POWER – Zaklęcie, które pojawia się średnio co 20 sekund i zadaje spore obrażenia całej naszej ekipie. Nie da się go uniknąć więc jest to sprawdzian dla healerów. 

 

Radiance of Azshara będzie w sposób pasywny generować energię. W momencie uzyskania 100% energii rozpocznie się FAZA DRUGA.

 

FAZA II

 

SQUALL TRAP – Jest to kilka kul ustawionych w rzędzie. Wejście w jedną z nich wywoła serie wybuchów na graczu, który to zrobił, a następnie przywoła tornado. Powinniśmy starać się szukać bezpiecznych miejsc i przechodzić między nimi bez interakcji. Nie zawsze jednak będzie to możliwe. Wtedy najlepiej aktywować chociaż jedną, aby zrobić sobie miejsce do swobodnego przechodzenia. 

 

 

ANCIENT TEMPEST – Boss staje się odporny na wszystkie nasze ataki, ale również sam przestaję atakować. Następnie przywołuję na pomoc add, który nazywa się STORMWRAITH

 

Po pojawieniu się adda cała platforma zostanie pokryta gęstym pyłem. Ograniczy to dosyć mocno naszą widoczność i zacznie zadawać stale rosnące obrażenia. Jedynie obszar wokół Stormwraith będzie bezpieczny. Powinniśmy się tam udać, jak najszybciej. Add zacznie także ładować czar i kiedy mu się to uda, jego obrażenia zwiększą się o 500%. Bardzo ważne jest to, żeby przerwać ładowanie. Gdy już uda się przerwać ładowanie zaklęcia możemy bić adda. Ten co jakiś czas będzie używał Gale Buffet, które zada obrażenia wszystkim w rajdzie i będzie ich wyrzucać do tyłu. 

 

 

STORMLINGS – Mniejsze addy, które pojawią się w liczbie trzech i będą ładować czar Chain Lightning. Powinniśmy przyciągnąć je w pobliżu Stormwraitha i zabić jak najszybciej. Żaden add nie powinien być poza miejscem bezpiecznym, ponieważ przejście z nimi w miejsce występowania gęstego pyłu spowoduje zmniejszenie otrzymywanych przez nie obrażeń oraz będzie leczyć je w bardzo szybkim tempie.

 

W czasie trwania tej fazy ciągle będziemy musieli uważać na ARCANE BOMB.

 

 

ZMIANY NA POZIOMIE HEROIC:

 

Jedyną zmianą będzie to, że SQUALL TRAPS nie będą znikały z pola walki po przejściu z fazy I w II. Utrudni to w znaczący sposób poruszanie się w momencie szukania STORMWRAITH.

 


AUTOR: Shovello

POPRAWKI: Kramkou

ŹRÓDŁO: wowhead.com, youtube.com/fatbossTV

AZSHARA'S ETERNAL PALACE​​​​​​​

  Copyright © 2018-2019  Azeroth.pl - POLSKI SERWIS UNIWERSUM WARCRAFTA